tisdag 18 augusti 2009

Vecka 34, 17 - 21 augusti

Bloggen har varit stendöd en tid. Har nu haft några veckor av lite ledigt då jag bland annat varit på landet i Bohuslän och i Frankrike. Skönt att få koppla av lite.

Denna vecka har jag kört igång igen för fullt. Måndag och tisdag denna vecka har ägnats åt ett internat med den moderata riksdagsgruppen. Det politiska läget och statsbudgeten för 2010 är några saker vi pratade om. Trevligt att återse kollegorna igen. Viktiga saker vi pratade om.

Det viktigaste för mig denna vecka är att se till att min nya politiska sekreterare Sebastian Tham kommer in i jobbet på ett bra sätt. Tror att det blir riktigt bra. Sebastian är skärpt.

I övrigt ägnas veckan bland annat åt lunch med en kille som var med i MUF i Göteborg samtidigt med mig och som nu arbetar för EU-kommissionen, samt en hel del förberedelser inför riksdagens öppnade.

Inga kommentarer: